MM Medier festen?

clinton4

Medlem
Hola!

Er det noen her som har fått innbydelse til MM Medier's mediefest og som planlegger å ta turen? Og er det foresten noen som har vært på disse festene før og kan gi meg/oss et terningkast?

clinton4

Medlem
Fra Norge må man sikkert det, men jeg har ikke sjekket. Jeg for min del hadde nok bare tatt fergen fra Kristiansand til Hirtshals og kjørt tog/bil nedover. Er en 50% sjanse for at jeg reiser nedover selv.

arve

Medlem
BA flyr Oslo - Ålborg, også er det en god times buss/togtur fra Ålborg til Århus.

Billund-Oslo med Sterling er også ett alternativ

Sist redigert:

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Godt mulig at jeg og en til også reiser. Har ikke kunnet benytte oss av tilbudet før, men denne gang passer det visst som hånd i hanske. Ser da ut til at BA (Sun Air) flyr direkte til Århus?

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Da er både flybilletter og "festbilletter" bestilt for to personer fra oss...Fredag kveld ut med BA og søndag tilbake.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg var faktisk litt grinete siden jeg ikke hadde faatt noe invitasjon, da jeg trodde dere alle ble invitert over epost (og jeg har ikke faatt noe epost!). Men saa fikk jeg en mail fra Norge om at det hadde dukket opp noe i snailmail.. hehe :) Men blir dessverre litt langt aa reise..

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Da er vi på plass i Århus og har koset oss hele kvelden med gratis drikke og gode overraskelser (stripping). Mange nerder her og alt som er gratis varmer en gjerrigknarks hjerte.... ;-)

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Haha, som du kan se på bildene.....det er et hardt liv...

Topp