Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mittoppdrag

minime

Medlem
Jeg har vært betalene kunde hos mittoppdrag i en prøve periode på 3 månder for en good stund tilbake. Er ikke verdt det. Åja du kan skjule de terningkastene du vil, sier du opp abonnomnetet så kommer alle dårlige omtaler tilbake. Jeg prøvde det med terning kast på meg selv =)
 

spelley

Medlem
Jeg har vært betalene kunde hos mittoppdrag i en prøve periode på 3 månder for en good stund tilbake. Er ikke verdt det. Åja du kan skjule de terningkastene du vil, sier du opp abonnomnetet så kommer alle dårlige omtaler tilbake. Jeg prøvde det med terning kast på meg selv =)

Fantastisk, utrolig at de i det hele tatt tenkte på å lage en slik sleip løsning.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det som også er utrolig er at de har ringt meg to ganger i løpet av 5 dager for å selge meg et abonnement. De ringte på mandag og det var da jeg fant ut av alle de negative karakterene jeg hadde. Jeg var på ingen måte ufin i telefonen, men jeg fikk vel sagt tydelig i fra om hva jeg syntes om det håpløse omtale-systemet de har. Hadde jeg vært de, hadde jeg lagt meg i svartelisten, for det burde ikke vært tvil om at jeg aldri gir de en eneste krone.

Så i dag ringte de tilbake. De lurte på hvilke tjenester jeg tilbydde og hvor i landet jeg ville rette meg mot. Jeg skjønte jo fort at dette kom til å koste penger, men spilte med en liten stund. Til slutt kom tilbudet som egentlig var 8000,- for 12 mnd, men som jeg kunne få for 4000,-

Igjen fikk jeg gitt utrykk for at så lenge de ikke er det minste interessert i å tilby en seriøs tjeneste er jeg ikke det minste interessert i å gi de en eneste krone.

Så får vi se når de ringer igjen. :)
 
Topp