ConcourseB
New Member
Mens dere diskuterer, burde jeg åpne stripe account og ha stripe på nettsiden min, som gjør det mulig for kunden å bruke Visa og Mastercard eller burde jeg åpne for Paypal?
Tusen takk for støtten! Jeg kommer til å si ifra om hvordan det vil gå! Betyr myeDet var voldsomt til graving og antagelser du kommer med. Jeg driver ikke posytron.no, men er en av mange nettbutikker jeg HAR drevet. Den ble solgt i fjor, noe som er forklaringen til at gravingen din kom til Hammerdal Consulting. Det er altså NY eier av den samme nettbutikken. Har aldri hatt kontakt med han før jeg solgte, noe som igjen viser hvor mye svada du kommer med basert på antagelser/graving du finner på nett uten å vite noe som helst.
Resten gidder jeg ikke å lese en gang da det er samme svada, men jeg er sikkert "enig" med deg Fortsatt god helg!
Du hadde mulighet til å korrigere antagelsen om at du drev Posytron.no i går og når du valgte å ikke opplyse at den var solgt, blir den naturligvis fortsatt knyttet til deg.Det var voldsomt til graving og antagelser du kommer med. Jeg driver ikke posytron.no, men er en av mange nettbutikker jeg HAR drevet. Den ble solgt i fjor, noe som er forklaringen til at gravingen din kom til Hammerdal Consulting. Det er altså NY eier av den samme nettbutikken. Har aldri hatt kontakt med han før jeg solgte, noe som igjen viser hvor mye svada du kommer med basert på antagelser/graving du finner på nett uten å vite noe som helst.
Resten gidder jeg ikke å lese en gang da det er samme svada, men jeg er sikkert "enig" med deg Fortsatt god helg!
Hva mener du?ConcourseB, hvis du får private henvendelser fra noen som kanskje kan hjelpe deg i oppstarten så kan du tenke på å svare ordentlig.
Både Stripe og PayPal, men tenk på at i tillegg til ganske høye kostnader pr. transaksjon gir PayPal veldig dårlig vekslingskurs hvis du skal overføre utenlandsk valuta til norsk konto. PayPal koster deg fort 8-9% av kjøpesummen da.
ConcourseB, hvis du får private henvendelser fra noen som kanskje kan hjelpe deg i oppstarten så kan du tenke på å svare ordentlig.
Ok. Men er det sånn at PayPal har et ekstra tillegg om jeg tar betalt i Euro og så konverteres de til Nok? Eller er det bare at de har litt høy vekslingskurs?Jeg vet ikke hvilken vekslingskurs Stripe har.
Ok. Men er det sånn at PayPal har et ekstra tillegg om jeg tar betalt i Euro og så konverteres de til Nok? Eller er det bare at de har litt høy vekslingskurs?
Er litt forvirra nå...hehNemlig...
Men stå på!
Er litt forvirra nå...heh