Min første nettside for kunde. Va tycks?

allegretto

Medlem
Atomet, les trådstarters første innlegg.
Tenk deg at du trenger en time hos en kiropraktor og lurer litt på hva dette egentlig er og hvordan det fungerer. Finner du de svarene du lurer på, i løpet av en akseptabel tid eller føler du at infoen er godt gjemt og at du må lete en del for å finne dette?
Trådstarter oppsumere vel bra hvilken type tilbakemelding han ønsker.

Dag Frogner

Supermedlem
Selvfølgelig ikke. Du skal gi tilbakemelding på hele pakka, også designet. Er det oversiktlig og greit å finne frem i? Får du svar på det du lurer på når du kommer inn på nettsiden til en kiropraktor? Vil tro de fleste er nyskjerrige på hvilke behandlinger kiropraktoren utfører, om man trenger henvisning fra lege, om de har rett til å sykemelde osv osv...

andypandy

New Member
ser fin ut men jeg sliter veldig med å fokusere på noe som helst på siden. jeg vet ikke om det er fargene eller layouten eller hva det er, men det er en sånn side hvor det tar meg noen minutter å skjønne hva den i det hele tatt handler om.

til vanlig ville jeg ikke sagt noe, men ettersom det er gratislayout tenkte jeg det var greit ;)

zapotek

Medlem
Glimrende denne Kin :) Lite dilldall og med den informasjonen som aktuelle kunder faktisk leter etter (se denne så skjønner du hva jeg mener).

Eneste jeg vil sette fingeren på er den hovereffekten på den horisontale menyen på toppen. Vært bedre om den "ikke spratt frem og tilbake" om du skjønner hva jeg mener.

Topp