De nøkkelordene Google bryr seg om er nok helst ordene i teksten på siden din. De "velger" selv de ordene de mener er relevant for din side.
Om du hadde skrevet 100 varianter av "kaffetraktere" i META keywords, hadde det hatt null nix å si for Google hvis teksten på siden din handlet om Toyota.... Uavhengig av om Google ser på nøkkelordene dine eller ikke... (Noe de selv sier at de ikke vektlegger lenger)
Andre søkemotorer kan nok se mer på META keywords, men ville nok heller brukt tiden på å ha godt, relevant innhold på siden enn på å pønske ut relevante nøkkelord.
Om du hadde skrevet 100 varianter av "kaffetraktere" i META keywords, hadde det hatt null nix å si for Google hvis teksten på siden din handlet om Toyota.... Uavhengig av om Google ser på nøkkelordene dine eller ikke... (Noe de selv sier at de ikke vektlegger lenger)
Andre søkemotorer kan nok se mer på META keywords, men ville nok heller brukt tiden på å ha godt, relevant innhold på siden enn på å pønske ut relevante nøkkelord.