Tuuusen takk og god natt!Ok, det var cache pluginet ditt. Jeg har lagt inn et annet som er mye enklere å bruke og fungerer like bra. God natt
Tuuusen takk og god natt!Ok, det var cache pluginet ditt. Jeg har lagt inn et annet som er mye enklere å bruke og fungerer like bra. God natt
Hah! Syntes det luktet cache av det her jaOk, det var cache pluginet ditt. Jeg har lagt inn et annet som er mye enklere å bruke og fungerer like bra. God natt
Cache?? Brukte W3 total cache og ble byttet til Wp super cacheHvilket la du inn og hvilket tok du ut?
Nei , jeg jobber på mac, å da funka ikke den kommandoen... Det er så rart at prisene er riktige når jeg er logget på admin, og når du som besøkende har vært gjennom kassasystemet, så blir prisene også riktig. Men når jeg bare besøker siden fra en annen data/telefon så blir det feil priser...Har du frisket opp cachen i nettleseren din også? CTRL+F5.
.. når du som besøkende har vært gjennom kassasystemet, så blir prisene også riktig....
JA! Nå fungerer det !!!!Det ble ikke det hos meg. Når jeg gikk tilbake til produktet fra kassa så var det fortsatt feil.
Nå har jeg slått av cachen, og slettet cachen. Fungerer det nå? Viktig at du sletter nettlesercache også før du tester.