Mer eller mindre løgn.... ?

TorsteinO

Art Director & grunder
Eneste jeg er skeptisk til på sånne "sett opp en liten avstemingswidget" avstemninger er at dataen må da vel være utrolig ukorrekt? Den sier jo ikke annet enn demografien til de brukerene dine som orket å stemme. Se for deg salgspitchen..:

"av de 25% av våre besøkende som deltok i avstemningen er snittalderen 25, ..."

Ingen markedsundersøkelser sier jo noe som helst om noen andre enn de som har orket å svare...

picxx

WF 09
De som svarer på 'frittstående' undersøkelser er nok folk med mye (endel) overskuddstid, så det er ikke så vanskelig å regne seg frem til det segmentet.

For å få en mer oversiktelig undersøkelse tilbyr du noe gratis på siden (f.eks. en e-bok) som faller inn under interessene du mener dine lesere skal ha. For å få tilgang til dette gratise supervidunderet må de da svare på noen enkle spørsmål. Deltagelsen vil nok bli endel høyere enn om man bare slenger opp en 'liten avstemningswidget'.

Msites Ltd

Livsnyter
Som et initiativ til å få frem mere info om brukerne av de forskjellige sitene har jeg lyst tll å invitere dere kjære medmedlemmer av forumet på en felles brukerundersøkelse.

Det bør settes opp en eller annen premie - så dere må være med på å dele kostnadene på denne! Ellers skal jeg ta på meg arbeidet med å sette opp og administrere og sende ut info til hver av deltakerne etter endt undersøkelse uten noen ekstra kostnad!

Hvem er interessert i å delta ? Post her i denne tråden!

Topp