Mr Vest
Sjefen over alle sjefer!
Utdrag fra en nettside skrev:Annonsere på XXX?
Leserene er over middels oppegående, intelligente og hyggelige mennesker i alderen 16-60. De er meget bevisste og lar seg ikke lure av billige salgstriks. Men de er også meget allsidige, og derfor er det ganske åpent hvilke annonser som slipper gjennom. Foreløpig er XXX åpen for det aller meste, men vil stramme inn grepet etterhvert. I lengden skal XXX, i tillegg til å være en personlig utviklingsblogg, bli en skreddersydd markedsplass for annonsører av selv-utvilingsprodukter, coaching og alt annet som er relatert til XXX's innhold.
Dette utdraget har jeg tatt fra en side jeg daglig er innom. Det er ikke eneste side jeg har sett tilsvarende på, så du som eier siden må ikke føle deg utsatt her.
Det jeg lurer på...
Hvordan kan eieren av denne siden, faktisk vite at alle leserne er mellom 16-60år? Hvordan kan han faktisk være 110% sikker på at ikke det bare er folk mellom 10-16 og 60-80 som er innom? Det er greit nok lite sannsynlig, men ikke umulig i det hele tatt...
Ikke minst:
"De er meget bevisste og lar seg ikke lure av billige salgstriks. Men de er også meget allsidige..."
Hvordan i alle dager kan eier av siden vite dette?
Altså.. Denne informasjonen her, har da faktisk ikke eieren av en side peiling på i det hele tatt..
Er det bare meg, eller er dette ganske sløvt skrevet?
(Fint om vi ikke kommenterer hvilken side dette er hentet fra. Det er noe eier av siden selv kan gjøre, om han føler at dette skal være nødvendig)