masseutskrift av PDF filer?

Pål

Medlem
Jeg har en katalog med ca 100 pdf filer, disse ønsker jeg å få en utskrift av... er det noe enkel måte å gjøre det på? Eller må jeg ta dem en etter en?

webpiken

Medlem
Neida, det du trenger er et verktøy for å slå sammen PDF-er.

Søk på "merge pdf" og se om du finner noe som kan duge.

Knut

Medlem
Jeg har en katalog med ca 100 pdf filer, disse ønsker jeg å få en utskrift av... er det noe enkel måte å gjøre det på? Eller må jeg ta dem en etter en?

Merk alle, høyreklikk og skriv ut :)
Kommer kanskje litt an på skriverprogrammet bruker.

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Funker fett ved å markere alle dokumentene i Windows og deretter høyreklikke og velge skriv ut. Det er ikke riktig som Bizminizer sier at pdf'ene da åpner seg.

Funker fett ved å markere alle dokumentene i Windows og deretter høyreklikke og velge skriv ut. Det er ikke riktig som Bizminizer sier at pdf'ene da åpner seg.

De åpner seg ikke i den forstand, men den kjører hver og en som egen print-jobb.. går greit her når det bare er en håndfull, men når det er snakk om hundretall så får det maskina til å henge seg opp/gå tregt i en halvtime

Nutz

Med lem
Hvem forventer at man skal kunne starte en haug med utskrifter uten at maskinen blir påvirket av det?
Selvfølgelig koster det prosessorkraft å "rendre" alle dokumentene.

Pål

Medlem
Multiple PDF Printer 1.4.1 Download - Freeware Files.com - Business/Organize Category

denne funket SUPERT :)

Topp