Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Marketpress

Har nå testet WooCommerce, men ser at den er sinnsykt dyr om du skal ha normal funksjonalitet, den virker heller ikke som en veldig oversiktlig plugin.

Har tidligere bruk ZenCart (Ren nettbutikk) hvorjeg byttet til opencart etter en stund. Dette var tungvindt så jeg skal researche litt denne gangen.

Har kikket litt på MarketPress, men siden den ikke bruker plugins/add-ons så får den dårlig resultat i tester da testerne ikke skjønner at funksjonene som mangler bruker man vanlige Wordpress plugins for å få,man behøver ikke spesiallaget kode for å bruke plugins.

Så det jeg lurer på er om noen bruker MarketPress og fordeler og ulemper.
Jeg kommer til å ha ca. 50-100 produkter, og må ha mulighet til å gi enkelte brukere andre priser.
 
Har betalt for en mnd hos wpmudev og mange av utvidelsene deres er geniale. De kan også lastes ned hver for seg slik at du ikke er bundet til medlemskapet hos dem, men jeg bruker dashbordet til wpmudev foreløpig.
Tanken på hvor genialt alt virker og hvor lite jeg har hørt om dem gjør meg en smule undrende. Men jeg har heller ikke brukt Wordpress til så mye annet enn artikler tidligere.

Jeg synes det var litt lite info om marketpress tilgjengelig, så det beste blir jo å spør noen som bruker det.
 
Vel, førsteinntrykket av wpmudev er fantastisk!
Jeg hadde en del spørsmål om utvidelsene, blant annet om marketpress.

Fikk mail etter noen timer med step by step guider og screenshots. Så nå har jeg på få minutter koblet sammen en timebestillings plugin, affialiate program og nettbutikk som ser ut til å fungere smertefritt sammen. Har allerede spart inn de første 40$ og mye mer.

Poster en oppdatering etter jeg har prøvd marketpress en stund, men kan allerede konkludere med at de fleste tester som ligger ute på nett er basert på helt feil grunnlag.
 
Topp