Kjapp og trygg hosting for Wordpress

markedsplass til salgs ( billig )

janalex

Medlem
www.kjøpselg.no


Selger en nyopprettet markedsplass. Nettsiden er fullt fungerende, med mange funksjoner og admin panel som kan styre alt. eneste som mangler på denne siden for å tjene mye penger er kunder og reklame.
Det er nylig blitt designet logo, facebook logo, maskot bilde, flere visittkort, icon'er, stand-alone icon( bildene er i alle størrelser og formater)
designet på nettsiden er også nylig oppdatert og optimalisert.
det følger med support frem til september så er det noe du lurer på eller vil fikse så er det bare å si ifra til teamet så fikser de alt, itillegg så legger de til nye funksjoner billig om det ønskes.
grunnen til at jeg selger siden er for at jeg ikke har tid til å vedlikeholde den.
med rett annonsering vil denne markedsplassen bli en av de store.
Admin panelet er satt opp sånn at alle og enhver kan legge til bannere, nye annonse kategorier, redigere språk legge til nye språk og endre så og si alt annet. itillegg er det nylig bestilt en iphone app som kommer til å være klar innen en uke eller to som kan brukes til alt fra å se på annonser, redigere dem og legge til annonser. det er også aktivert sms betaling, og paypal betaling. om det måtte ønskes så er det bare å lage seg konto på 2checkout og mange flere betalings firmaer for å gi kundene flere muligheter.

firmaet heter KJØP SELG.

www.kjøpselg.no

facebook side: KJØP | SELG

er det noe mer du lurer på så er det bare å ta kontakt.

det følger med:
tskjorter med logo
facebook side
bilder
iphone app
oppdateringer av programvare hele tiden
apple developer konto
domene ( www.kjøpselg.no )




er det noe du lurer på så er det bare å ta kontakt via forumet eller mobil, 92444204.

Se også https://www.webforumet.no/forum/kj-...markedsplass-til-salgs-www-kj-pselg-no-2.html
 
Sist redigert av en moderator:

janalex

Medlem
for alle som er interessert i en ekstra inntekt så er dette siden for dere. Med kjøp selg kan dere enkelt tjene mye penger uten så mye arbeid.

ta kontakt på mobil, 92444204 om du er interessert.
 

janalex

Medlem
nettsiden er ferdig, det finnes en iphone app, og det er en facebook side med medlemmer. la en markedsfører ta seg av siden så skal det la seg gjøre å tjene en del kroner.

det er dokumentasjonen min. sier ikke at jeg bare trykker på en knapp så kommer det penger på kontoen min.
 

Msites Ltd

Livsnyter
nettsiden er ferdig, det finnes en iphone app, og det er en facebook side med medlemmer. la en markedsfører ta seg av siden så skal det la seg gjøre å tjene en del kroner.

det er dokumentasjonen min. sier ikke at jeg bare trykker på en knapp så kommer det penger på kontoen min.

Er nok langt fra dette til å si at det genererer masse kroner uten noe særlig jobb!

Selger du siden med "no cure - no pay" siden du er så sikker på at dette er en vinner??
 

janalex

Medlem
vet dere va som er forskjellen mellom dette forumet og finn? det er ikke noe kommentarfelt der.
det dere ser på nettsiden, facebook siden og iphonen app'en er det dere kan kjøpe. om dere vil tjene mye penger eller ikke er opp til hvakjøpern er villig til å gjøre.

det at dere kan lett tjene penger tar jeg tilbake for å få en slutt på kommentarene.
ta kontakt på mobil, 92444204 om dere er interessert.

jan
 

Msites Ltd

Livsnyter
vet dere va som er forskjellen mellom dette forumet og finn? det er ikke noe kommentarfelt der.
det dere ser på nettsiden, facebook siden og iphonen app'en er det dere kan kjøpe. om dere vil tjene mye penger eller ikke er opp til hvakjøpern er villig til å gjøre.

det at dere kan lett tjene penger tar jeg tilbake for å få en slutt på kommentarene.
ta kontakt på mobil, 92444204 om dere er interessert.

jan

Forskjellen på finn.no og WF er at det ene er en markedsplass hvor du kun selger ting, det andre er et forum hvor man diskuterer det som måtte bli postet.

Når man i tillegg forsøker å villede må man regne med en kommentar eller to på det....
 

janalex

Medlem
poenget var vell egentlig at jeg vil finne en kjøper. ikke legge den ut for salg så dere kan ha noen å diskutere med
 

janalex

Medlem
har lagt til en ny funksjon på nettside. Kategori filtrering.

Denne funksjonen filtrerer kategorier med mange annonser så det blir lettere for deg å finne det du er på utkikk etter. Du kan filtrere annonser etter bestemte kriterier og sortere ut bare nødvendige annonser.

nettsidene er fortsatt til salgs.
 

janalex

Medlem
man får kjøpt grunnmuren av siden på nettet ja. men tenk på at dere får ideen, designet, logoen, all tiden som er blitt brukt på å legge til kategorier, diverse tekst på siden osv..

er ikke vits i å lage noe fra bunnen av når det allerede finnes.
 

janalex

Medlem
har valgt å sette prisen til 10,000 kr. det er under hva jeg har brukt på programmerer, designer osv.. så jeg vil si at prisen er GANSKE fair.
 
Topp