Er det bare jeg som ikke får laget en kampanje her? Etter å valgt navn på kampanjen så skal jeg velge om jeg skal lage en annonse eller laste opp en. Disse knappene fungere ikke hos meg.
Jeg får heller ikke til å klikke på knappene. Jeg har prøvd tre forskjellige nettlesere på tre ulike windowsversjoner (Vista, XP, 2000) og det fungerer ikke.
Dette ser jo litt spennende ut, da, og jeg gleder meg til å prøvekjøre.
Jeg har ikke engang sett på det selv enda. Bare lest om shoemoney. Tenkte å teste det mot Australia i løpet av den nærmeste ukene. Vet det fortsatt er mange her nede som fortsatt sverger til Myspace, fremfor facebook.
Pussig. Jeg har ikke noe problem med dette i Firefox 3.0.2 eller Flock på Vista 64.
Har dere flash/java aktivert?. Det kommer en "popup"(javascript) hvor man må godta betingelser når man trykker på knappene "build an ad" eller "upload my ad" som man må godta for å gå videre til neste skritt. Denne vises ikke i IE hos meg.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.