Markedsføring på myspace

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Myspace har kastet seg på annonseringsbølgen og laget sitt et program. Shoemoney har testet det ut og skriver om det her. Noen som har testet dette?

Hva slags tall opererer myspace med i Norge?

Ståle

Medlem
Er det bare jeg som ikke får laget en kampanje her? Etter å valgt navn på kampanjen så skal jeg velge om jeg skal lage en annonse eller laste opp en. Disse knappene fungere ikke hos meg.

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg får heller ikke til å klikke på knappene. Jeg har prøvd tre forskjellige nettlesere på tre ulike windowsversjoner (Vista, XP, 2000) og det fungerer ikke.

Dette ser jo litt spennende ut, da, og jeg gleder meg til å prøvekjøre.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har ikke engang sett på det selv enda. Bare lest om shoemoney. Tenkte å teste det mot Australia i løpet av den nærmeste ukene. Vet det fortsatt er mange her nede som fortsatt sverger til Myspace, fremfor facebook.

Marius

Medlem
Pussig. Jeg har ikke noe problem med dette i Firefox 3.0.2 eller Flock på Vista 64.

Har dere flash/java aktivert?. Det kommer en "popup"(javascript) hvor man må godta betingelser når man trykker på knappene "build an ad" eller "upload my ad" som man må godta for å gå videre til neste skritt. Denne vises ikke i IE hos meg.

webmoney

Søkemotoroptimist
Er det noen som er igang med å kjøre annonser på Myspace MyAds her?

Det hadde vært spennende å høre, spesielt siden jeg ikke får registrert meg.

Topp