Jeg har null tro på Omega 3 lenger. Kompisen vi drakk ut i helga fikk en kurv full av tørket tang med en flott "OMEGA 3 - BILLIG - KJØP!"-plakat, og klarte ikke å selge (ikke engang gi bort) noe som helst i løpet av hele turen ut til nesodden. Enten er det omega 3 som ikke lokker like mye lenger, eller så er den masteren hans i markedsføring fra BI ikke verdt en kurv med tørket tang.
Bjørn: Hva med å bare teste litt forskjellige standard metoder. Adwords, facebook, osv. I tillegg til å prøve å få et par omtaler i ulike media og blogger etc..
Hypen rundt Omega3 har noen gått litt over, noe som jo er ganske forståelig siden Omega3 i seg selv ikke er noe man får for lite av med et normalt kosthold der man spiser fisk av og til i løpet av uken.
Det største problemet slik jeg ser det i forhold til salget er at mengden tilbydere er så enorm at du antagelig drukner hvis du ikke har et produkt som utmerker seg ved god distribusjon eller andre helt spesielle fortrinn.
Såg at en av dine konkurrenter for en tid hadde glidekrem med omega3. Må da være midt i blinken
Har en bekjent som driver en helsekostbutikk og han sa at sånne produkter har hatt en stor nedgang. Større ble den etter at de høye herrer og fruer gikk ut og sa at det nesten var selvmord å spise omega3.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.