Kjapp og trygg hosting for Wordpress

markedsføre konkurranser

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Kommer jo ann på hva slags konkurranse det gjelder, og hva slags deltagere du er ute etter?

Søker du på "konkurranser" kommer det jo opp massevis av konkurranse nettsteder.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
En side som er ganske bra å markedsføre konkurranser på er Konkurransenett.no

Der har jeg selv hatt min egen konkurranse, som jeg er i gang med nå for tiden.
Det er ikke mange som har deltatt i min konkurranse, men fy flate så mange besøkende de sender til siden min :)
hehe :p

Kansje dere vil delta ?
Ungdomsverden.com
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Som du kansje ser var dette en gammel tråd og konkurransen er avsluttet for lenge siden!

Du har rett i at siden er nede. Utrolig irriterende. Årsaken er fordi det er så sinnsykt mye trøbbel med webhotellet!
Det er så mye trøbbel at det nesten ikke frister å betale regningen på webhotellet som ligger her. 2500,- for ingenting vil jeg si! (Bare synd jeg har bindingstid 1 år til på hele dritten :(
 

ansari

Medlem
2500.- Det var veldig mye har du VPS?
Hvis siden din er nede hele tiden så leverer de ikke det de tar betalt for. Bare opphev kontrakten og finn en ny host.

Du må aldri ha bindingstid på webhotellet og aldri ha årlig kontrakt.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hold dere til topic nå folkens!

En måte å markedsføre en konkurranse kan jo være å utnyte de brukerene man allerede har på siden. Send ut epost til alle brukerene dine om du har en nyhetsbrevliste eller noe i den duren, og bygg opp konkurransen med "billetter". For hver person som henvises får man en ekstra "billett". :D
 
Topp