Manglende betaling fra Mikkelsen Media

appelsin

Medlem
Hvor seriøse er egentlig Mikkelsen Media?

Hver måned må jeg mase på for å få betaling, selv om jeg har bedt om at dette gjøres automatisk hver måned slik vanlig praksis er.

Mikkelsen Media sier selv de skal betale hver 16. hver mnd. Dette er bare tull. Nå er det 4. juni og ingenting har skjedd.

Jeg har sendt dem e-post. Det er 3 stk jeg pleier å sende e-poster til i selskapet. Ingen svarer. Jeg sender en ny e-post til de samme personene i Mikkelsen Media. Fortsatt ingen svar.

Jeg ringer til Mikkelsen Medias kontorer i Danmark. Der får jeg snakke med en sekretær. Hun sier at X X er i møte, men at han skal svare på e-post, evt. ringe tilbake. Jeg noterer at det foreløpig ikke har skjedd.

Jeg gir Mikkelsen Media 5 dager på å vinne meg tilbake som partner. Har generert xx.xxx beløp der hver måned.

Jeg frykter at selskapet synger på siste verset. Andre som har dårlige erfaringer med disse? Makan til useriøst selskap!

kongen

kongemedlem
Hvorfor bruker du de hvis du må mase på pengene? Har de noen kampanjer som de andre nettverkene ikke har?

appelsin

Medlem
Hvorfor bruker du de hvis du må mase på pengene? Har de noen kampanjer som de andre nettverkene ikke har?

De har noen kampanjer som betaler bedre enn andre. Har brukt dem en del tidligere, men da de bestemte seg for å slutte å svare på e-post 11. mai, har jeg kuttet trafikken til dem.

Ser man i regnskapene deres, er det lite å hente i et evt. konkursbo dessverre.

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
På Amino er det en lignende tråd: Mikkelsen Media udbetaling denne mdr ?? - Side 1 - Amino.dk

Siste innlegg der lyder slik:

Lille update...

Har netop snakket med bogholderen, som kunne fortælle at de på grund af en fejl i systemet og brugeroprettelser der ikke eksisterer længere osv., ikke har kunnet holde udbetalingsfristen denne måned. De har så valgt at skære alle over en kamp og forsinke alles udbetaling på det grundlag. Skal ikke kunne sige om enkelte har modtaget deres, men sådan ligger landet tilsyneladende. Udbetalingerne vil så komme efter den 1. juni, altså iløbet af næste uge, hvilket man så må satse på er korrekt.

De brugere bogholderen har mails på, skulle have fået denne update - er desværre ikke selv en af dem, så måtte ty til telefonen.

Topp