Politiet: - Her slår «rumpesnifferen» til - VG Nett om Storbritannia Syke syke mann...!
clinton4 Medlem 23 Des 2009 #1 Politiet: - Her slår «rumpesnifferen» til - VG Nett om Storbritannia Syke syke mann...!
xenimus86 Medlem 23 Des 2009 #4 Tonny skrev: Syk? Han plager vel ingen? Klikk for å utvide... Hahaha Tonny ! Du er en knupp!
M miro Guest 24 Des 2009 #6 rumpesniffern jeg hadde slippet enn brakar i tryne på`n så han hadde alderig siffa en rumpe i gjen!!!
rumpesniffern jeg hadde slippet enn brakar i tryne på`n så han hadde alderig siffa en rumpe i gjen!!!
clinton4 Medlem 24 Des 2009 #7 miro skrev: jeg hadde slippet enn brakar i tryne på`n så han hadde alderig siffa en rumpe i gjen!!! Klikk for å utvide... Eller kanskje du aldri hadde blitt kvitt han da
miro skrev: jeg hadde slippet enn brakar i tryne på`n så han hadde alderig siffa en rumpe i gjen!!! Klikk for å utvide... Eller kanskje du aldri hadde blitt kvitt han da
G gjedda63 Medlem 26 Des 2009 #8 Vi skulle være glad for at en ny fetish er funnet opp uten at jeg har tenkt å prøve.. Hva blir det neste..
Vi skulle være glad for at en ny fetish er funnet opp uten at jeg har tenkt å prøve.. Hva blir det neste..