Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mail program.

owis

Medlem
Hei.

Skal sende ut en del nyhetsmail. Lager disse i drømmevever og limer inn html koden i Mail Bomber. Man mailbomber klarer ikke å få med se bakgrunnsbilde -no repeat, kun repeat. Noen som vet hvorfor, eller kanskje vet om et annet program til å sende ut en hel bråta med mail?
 

Adrian

New Member
Et raskt spørsmål til. Kan man legger et bilde og tekst over et annet bilde i dreamweaver?
Hvordan gjøres dette?

Det går fint!
Du må bare bruke det ene bilde som bakgrunn, så er det bare til å ta så mye tekst og bilder du vil over. Du kan også lage en tabell, og legge bilder inn som bakgrunn der.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
hm, hvis du skrev det akkurat sånn som det der, så tror jeg feilen er så enkel som at det egentlig skal være "no-repeat", ikke "-no repeat"... ;)

Selv satt jeg og knota i en evighet i går og kunne ikke skjønne hvorfor en menybakgrunn ikke kom opp, og prøvde alt mulig rart for å få det til å funke. Plutselig la jeg merke til at jeg hadde skrevet "menubg.png" i koden, mens fila het "menybg.png"... Doh.

Moralen er:
1: sjekk at alt validerer
2: hvis det validerer, men det fremdeles blir feil, sjekk etter idiotiske skrivefeil i filnavn++....
 
Topp