Mail med firmanavn

Woho

New Member
Hei. Jeg har lest mye her på forumet og det virker som det er mange kloke hoder her så håper dere kan hjelpe!

Jeg og en gruppe andre planlegger import av et produkt som pr dags dato ikke finnes på det norske markedet. Vi har funnet en produsent i Kina som virket seriøs, men er litt usikker på hvordan vi skal gå frem. Vil det se bedre ut å kontakte dem med en Mail som import@"firmanavn".com enn feks Gmail eller Hotmail? Og må man da opprette en webside/webhotell for å kunne lage slike mailen? Finnes det evnt kostnadsfrie alternativer?

Setter pris på tips/erfaringer med folk som har prøvd lignende tidligere. (Vi har funnet vår produsent igjennom Alibaba.com) Kjenner ikke til så mange andre.

Takk for svar og innspill!

//Woho

Ludo

Medlem
Enig med Tonny. Tror ikke de bryr seg overhodet om hva slags mail du sender fra.

For øvrig ville jeg vurdert å bruke gmail eller en annen gratismail. Jeg mottar iallfall alltid masse spam på mailadresser som jeg registrerer på kinesiske nettsider, særlig Alibaba er ille. Greit å bruke en epostadresse som du kan kvitte deg med senere og som i alle fall ikke går utover domenet ditt på noen måte.

Topp