Finnes det overhodet noen magento shopper som ikke sliter med hastighet?
Fredrik Medlem 21 Apr 2010 #1 Finnes det overhodet noen magento shopper som ikke sliter med hastighet?
N n0stra Medlem 21 Apr 2010 #2 Fredrik skrev: Finnes det overhodet noen magento shopper som ikke sliter med hastighet? Klikk for å utvide... De fleste casestudies jeg ser på har ingen problemer. Hele greia ligger i late hosts, dårlige webhoteller og dårlig konfigurasjon spør du meg.
Fredrik skrev: Finnes det overhodet noen magento shopper som ikke sliter med hastighet? Klikk for å utvide... De fleste casestudies jeg ser på har ingen problemer. Hele greia ligger i late hosts, dårlige webhoteller og dårlig konfigurasjon spør du meg.
N n0stra Medlem 21 Apr 2010 #4 Fredrik skrev: Har du noen eksempler på butikker med god hastighet? Klikk for å utvide... Nespresso, 3M, Lenovo, Samsung, north face, for å nevne noen. Disse er selvsagt meget store aktører. Noen mindre og lokale. Her kan jo trollwebs referanseliste nevnes: Referanser | Trollweb Solutions AS Her fungerer alle kjapt.
Fredrik skrev: Har du noen eksempler på butikker med god hastighet? Klikk for å utvide... Nespresso, 3M, Lenovo, Samsung, north face, for å nevne noen. Disse er selvsagt meget store aktører. Noen mindre og lokale. Her kan jo trollwebs referanseliste nevnes: Referanser | Trollweb Solutions AS Her fungerer alle kjapt.