Må ha ny domeneleverandør!

leiheim

Member
Jeg bruker ProISP som domeneleverandør for rundt 30 domener. I går begynte flere av domenene mine plutselig å oppføre seg ustabilt, og det viste seg at ProISP hadde gjort endringer i eller slettet deler av DNS-oppsettet. Jeg har heller ikke tilgang til DNS-administrasjonen på flere av domenene nå. Resultatet er at flere av nettsidene og tjenestene er nede.

Dette har naturligvis ført til en strøm av telefoner og e-poster fra kunder som ikke får tilgang til tjenestene de betaler for. Som ekstra bonus skjedde dette selvfølgelig etter stengetid, rundt kl. 17, og support kunne ikke si noe om når problemet ville bli løst – annet enn at de «jobber med saken».

Det som gjør dette ekstra frustrerende, er at dette faktisk er andre gang jeg opplever noe lignende hos ProISP. Sist gang tok det nesten 48 timer før alt var tilbake til normalen.

For meg er dette rett og slett ikke akseptabelt. Jeg forventer bedre stabilitet, bedre kommunikasjon og bedre håndtering når feil oppstår. Per nå føler jeg knapt at jeg har fått en ordentlig beklagelse.

Derfor vurderer jeg nå å flytte alle domenene mine til en annen leverandør.

Jeg har sett litt på Webhuset, som virker å ha gode priser på domener. Er det noen her som har erfaringer med dem – positive eller negative?

Marius_J

Social Engineer
Er flere som har samme erfaring som deg dessverre når det gjelder prosip.

Webhuset er bra - Jeg har flere domener der fungerer utmerket
NordicHosting er veldig bra om du er avhenig av god support. Aldri opplevd bedre suppert en hos NH. Så de er nok litt dyrere en webhuset.
Nordhost vet jeg mange liker.

Hei,

Jeg er med å driver Nordhost. Mange kunder har de siste årene valgt å flytte til oss. Vi bistår i hele prosessen og selv om vi er et lite team leverer vi god brukerstøtte. Ta gjerne kontakt med oss for en hyggelig prat.

Topp