Lyden av Norge på P4

Santo

Active Member
Hei,

Er det noen her som følger med på "Lyden av Norge" på P4? Potten har nå vært oppe i 200.000,- en god stund og de har etterhvert kommet med tre hint til lyden...

Her er hintene:

Hint 1: Bruk og kast
Hint 2: Sitter sammen
Hint 3: Selskap

Og hva som er blitt gjettet før ser man her:
Lyden av Norge

Om det er flere som følger med kan vi jo kanskje utveksle litt ideer om hva det kan være her...? Jeg ser ikke poenget med å "holde alt for seg selv" i denne konkurransen, da sjansen for å bli trukket ut for å delta er ganske liten. De sa på lufta at de hadde rundt 30.000 påmeldte...

Iogmed at lyden har vart så lenge uten at noen har klart å gjette den er det siste konkurransedag imorgen fredag. Dersom lyden ikke gjettes blir pengene da lagt til en ny pott og en ny lyd som kommer senere...

Selv har jeg fundert grundig og lenge på lyden, har også bestilt den til min telefon slik at jeg kan lytte om og om igjen, men den er ikke lett...

Har vært innom flere av forslagene som andre har kommet opp med, men de har jo ikke vært riktige så... Synes det siste forslaget på luften tidligere i dag var ganske godt, nemlig et sugerør som bøyes eller strekkes ut... Men, det var ikke det heller...

Flere som klør seg i hodet? ;)

clinton4

Medlem
Hehe.. Hadde tenkt å opprette samme tråden her om dagen. Jeg trodde det var en slik støveulle, men det var det ikke.

Santo

Active Member
Da var lyden avslørt ja...

Jeg ble forøvrig faktisk oppringt og har vært på lufta etter at jeg startet denne tråden, men som mange andre gjettet også jeg dessverre feil...

Men med over 30.000 påmeldte så er det ikke dårlig bare å bli trukket ut til å delta... :)

S

Slettet

Guest
Jeg var egentlig sikker på at jeg hadde rett med enten;
a) Plast kopper/krus som blir knust/most og kastet.
b) gavepapir som blir pakket opp og krøllet.. (etter hintet selskap kom..)

Men neida, det var muffinspapir som satt sammen.. lol?

Gjør alle OBS på denne regelen da;

« Ved utvelgelse av deltakere i konkurranser som for eksempel Lyden av Norge skjer utvelgingen av deltakere automatisk/maskinelt. P4 tar ikke hensyn til hva deltakerne tror er riktig svar. Det er mao. den første som avgir riktig svar på lufta som er vinner, ikke den første som avgir riktig svar når han/hun registrerer seg som deltaker pr. sms eller telefon eller på annen måte kommuniserer riktig svar til P4.»

Morph

Svart belte i snoking
Det ender vel med at den neste lyden er knallenkel, og at den heldige vinneren stikker av med 250 000,- allerede i uka som kommer.

..kanskje :)

Nutz

Med lem
Hmm.. Outsourcing av ice cream making til India kan for bli Rice cream.
Men det er sabla godt det også. :D

Topp