Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lurer på om jeg har blitt hacket?

kami1337

Medlem
Har en haug med parkerte domener, men når folk besøker dem inkludert meg selv, hender det at de blir videresendt til en side med Surveys og piss på. Det er vel ca 50-50 om de kommer på den parkerte siden jeg har satt opp, eller den andre survey-siden jeg har mistanke om at noen har lagt inn, men det vises ikke på navnetjener?

Hva skjer egentlig her?!
 

Steve Cash

Medlem
Det skrev også noe om videresending i innlegget jeg slettet, da etter nærmere lesing fant skjønte det slik at trådstarter har laget noen enkle sider på disse domenene.
...den parkerte siden jeg har satt opp...
Og da kan vel ikke registraren finne på å videresende? Men hvis den bare ligger med standardteksten "dette domenet er parkert hos" kan det vel hende.

Uansett, jeg syns du skal logge på kontoen din og se hvilken ip-adresse som står oppsatt på domenet. Sjekk først om du kjenner igjen dette. Er det mulig å lure DNS til å sende til feil sted forresten? Jeg mener jeg har lest noe slik for lenge siden...
 

Steve Cash

Medlem
Og uten at du har laget noen side på domene for å tjene på reklame mens de er parkert? Da er vel Tonnys forklaring ikke usannsynlig. Gjør noen google-søk og se om andre skriver at namedrive.com pleier å videresende. Eventuelt les avtalen du har med dem, kanskje det står noe om at de forbeholder seg retten til å gjøre dette. Jeg aner ikke noe om namedrive, jeg har aldri hørt om dem.
 
Topp