Lufte hund - hjelp

Tonny Kluften

Administrator
Har fått bikkje i huset. Men jeg har fått beskjed fra kjæresten om at den skal luftes og nå har jeg satt den foran kjølevifta på pc`en. Finnes det andre måter å lufte hunder på?

45223_146109518754901_100000675600191_259257_7730845_n.jpg

Sjefskoder

Sjefskoder
Hey!

Så fin da :)

Grattis i massevis ;)

Tja, du med tanke på hvor liten den er kan du ta den i tørketrommelen..
da får den ikke bare luft, men og mosjonert litt når den går rundt i trommelen ;)

/S

Knut

Medlem
En tredemølle med en tv foran der det leker andre hunder så den har litt selskap. ( Finnes massevis på youtube)
Ellers er det faktisk en uventet bra følelse å gå ut en tur selv også. Prøvde det her om dagen og det var faktisk godt, men dog litt skremmende. Ja spesielt skremmende da jeg kom inn igjen for da satt noen personer i sofaen min. Da jeg spurte hvem i helvete det var og hva de gjorde der, ja da kunne de informere meg om at, joda, de var da samboeren og barna mine

Tonny Kluften

Administrator
En tredemølle med en tv foran der det leker andre hunder så den har litt selskap. ( Finnes massevis på youtube)
Ellers er det faktisk en uventet bra følelse å gå ut en tur selv også. Prøvde det her om dagen og det var faktisk godt, men dog litt skremmende. Ja spesielt skremmende da jeg kom inn igjen for da satt noen personer i sofaen min. Da jeg spurte hvem i helvete det var og hva de gjorde der, ja da kunne de informere meg om at, joda, de var da samboeren og barna mine

Ja, de hadde nok vokst siden sist tenker jeg.
Men hva mener du med å gå selv? Hunden blir ikke luftigere om jeg går.

Knut

Medlem
Drasser da ikke rundt med ei bikkje! Den skal jo være på tredemølla den sa jeg jo.
Sett opp ei vifte foran den og under tv'n så blir den så luftig så

Morph

Svart belte i snoking
Hårskum og hårføner - da blir hunden luftig og fin!

Spesielt hvis det jeg ser er en Golden Retriever ;)

Grooo

Medlem
Så skjønn!
Finnes det ikke slik luft på boks, som egentlig er ment til å blåse rent ting med? De er det jo sugerør på også, så da treffer du nok rett på mini-hunden med mye av luften og den får masse luft på en gang.

Topp