Lovdata i ny drakt

zapotek

Medlem
De har tydligvis lært fra fadesen Skatteetaten gjorde med nye lenker når de oppgraderte. De gamle lenkene ser ut til å funke på Lovdata.
 
A

aabbcc

Guest
Det var et skikkelig ansiktsløft.

Man kan tilogmed like paragrafer på facebook.
 

selbekk

Medlem
noen som vet hvem som står bak denne siden?

Bra laget - men merkelig at de ikke har minifisert og bundlet javascript og css. Det samme med HTMLen egentlig.

Litt merkelig meny kanskje, men sletters ikke verst.

+1 på responsivt!
 

Dag Frogner

Supermedlem
Fra en artikkel på hardware.no

De nye sidene er primært utviklet av stiftelsens egne ansatte, men det er innleid designere for å levere presentasjon og brukeropplevelse på nettsidene, mens et annet selskap har vært inne å kvalitetssikret konseptet i en tidlig fase av prosjektet.

– Jeg vil anslå de samlede direkte utviklingskostnadene – kjøp av teknologi og tjenester og selve prosjektet med utvikling av to løsninger – til cirka 8 millioner. Utenom utviklerne har prosjektet involvert nesten hele organisasjonen i faglige krav, utforming av innhold og ikke minst testing, så de totale kostnadene blir større, omtrent 10 millioner avhengig av hvordan vi regner, sier Storm-Paulsen.

10 mill er vel akkurat passe pris for en nettside. :D
 

knippsen

Medlem
Dette så i alle fall mye bedre ut enn den forrige :)



Det er vel ikke alle dommer som er her!?! Og, dette er uansett offentlige papirer i de fleste tilfeller.

Korrekt. 95 % av dommer er og skal være tilgjengelig for allmennheten, selv om ikke alle ligger tilgjengelig på Lovdata. I noen tilfeller anonymiseres partene i saken pga sakens karakter (eks. saker om straff, barnefordeling o.l.). Dette er det domstolen selv som administrerer. Alle dommer er i utgangspunktet offentlig tilgjengelig. I voldgiftssaker derimot er avgjørelsene som hovedregel unntatt offentlighet.
 

kongen

kongemedlem
Det er vel ikke alle dommer som er her!?! Og, dette er uansett offentlige papirer i de fleste tilfeller.

Ok, jeg ser det nå. Det var fullt navn på noen av de første jeg så på. Ser nå at de fleste er annonymisert. De har også en betalingsversjon, Lovdata Pro. 1 treff på Tradedoubler og 14 treff på Euroads :eek:
 
Topp