Er det lov å sende Inkassovarsel dersom man kun har sendt faktura per epost?
xenimus86 Medlem 26 Feb 2010 #1 Er det lov å sende Inkassovarsel dersom man kun har sendt faktura per epost? Sist redigert av en moderator: 28 Feb 2010
picxx WF 09 26 Feb 2010 #2 Om man f.eks. krever bekreftelse på at faktura er mottatt, hvorfor skulle ikke det være lov? Sist redigert av en moderator: 28 Feb 2010
Yngve Larsen E-commerce ekspert 26 Feb 2010 #3 Et inkassovarsel kan vell sendes med brevduer eller med hest og vogn ? Om inkassovarselet sendes med brevduer kan du trolig ikke sende dette til inkasso uten at det sendes et skriftelig inkassovarsel ført vil jeg tro.
Et inkassovarsel kan vell sendes med brevduer eller med hest og vogn ? Om inkassovarselet sendes med brevduer kan du trolig ikke sende dette til inkasso uten at det sendes et skriftelig inkassovarsel ført vil jeg tro.
K Kontoristen Guest 26 Feb 2010 #4 Yngve Larsen skrev: Om inkassovarselet sendes med brevduer kan du trolig ikke sende dette til inkasso uten at det sendes et skriftelig inkassovarsel ført vil jeg tro. Klikk for å utvide... Inkassovarsel som ikke sendes per post er ikke verdt papiret det står på en gang.
Yngve Larsen skrev: Om inkassovarselet sendes med brevduer kan du trolig ikke sende dette til inkasso uten at det sendes et skriftelig inkassovarsel ført vil jeg tro. Klikk for å utvide... Inkassovarsel som ikke sendes per post er ikke verdt papiret det står på en gang.