Det er en del slike reklamer på Facebook, de bruker sterke (og villedende) virkemidler for å få folk til å klikke. Og Facebook tillater det, det er i grunnen det jeg vil ha en diskusjon rundt. Hvorfor tillater Facebook det?
Det kan du spørre om.Jeg reklamerte for en film i fjor der bildet ikke ble godkjent fordi det var støtende. Bildet var av en bodybuilder som flexet armen i et speil. Wtf??
Det kan du spørre om.Jeg reklamerte for en film i fjor der bildet ikke ble godkjent fordi det var støtende. Bildet var av en bodybuilder som flexet armen i et speil. Wtf??
Facebook bruker endel automatiske filtre til å fjerne bilder (tross alt forståelig når man tenker på de massive mengdene med bilder som legges ut der hver dag), så hvis bildet med litt "godvilje" kan se ut som f.ex. nakenhet kan de ofte bli fjerna.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.