Litt vemodig oppsigelse

Tonny Kluften

Administrator
Jeg sa opp det første skikkelige webhotellet jeg tok i bruk i dag. Det var en konto på Hostgator som jeg har hatt siden 2004. Litt trist, jeg har hatt ekstremt mye moro der.
Men når man ser hvordan Hostgator har blitt så er det håpløst å drive proft med hostingkonto der. Bytting av servere/IPer, avsindig treg kundeservice til tider, over the top pushing av mersalg osv. gjorde at nok var nok.
Og det var, for å si det mildt, ikke kjempeenkelt å si opp heller. Ble videresendt automatisk til et forslag om chat "for å løse problemene mine" fordi de ville beholde meg som kunde, så når jeg endelig fant den bittelille linken for å bli ført tilbake til oppsigelsesiden så fungerte ikke skjemaet riktig, dvs. det fungerer nok riktig i forhold til det Hostgator vil, men jeg fikk inntrykk av at jeg hadde sagt opp, men det hadde jeg ikke...
Fant ut av det til slutt da.
Dette illustrerer hvordan Hostgator har blitt etter at det ble solgt for et par år siden, verre enn godaddy, UGH!
 

xdex

Medlem
Kjenner til følelsen, trist.. Smart og gjøre det før jul, så glemmer du det nok fort!

 

i-net

WF 09
Hmm. Ja Hostgator har tapt seg helt klart. Også mitt første webhotell det.

Men det var 0 problem å si opp konto der syns nå jeg (ikke så lenge siden jeg gjorde det). Er jo bare å logge inn på "billing konto", lage en ticket om oppsigelse. Og så er det i boks, eller? Å begynne å chatte med dem for å si opp, fører jo garantert til at de prøver å overtale deg som du sier.
 
Topp