Done.
zapotek Medlem 30 Jan 2015 #34 rune69 skrev: Takk for det. Dessverre stemmer det ikke at jeg leder så stort, det skifter hele tiden med en annen kar som også har mer enn 1k votes. Klikk for å utvide... Det burde tale til din fordel at man må være svært dyktig til å gjette for å finne ut hva yrket til denne karen er...
rune69 skrev: Takk for det. Dessverre stemmer det ikke at jeg leder så stort, det skifter hele tiden med en annen kar som også har mer enn 1k votes. Klikk for å utvide... Det burde tale til din fordel at man må være svært dyktig til å gjette for å finne ut hva yrket til denne karen er...
Pong Jeg selger sʇɥƃıluʍop :) 30 Jan 2015 #36 Det er jo ikke onsdag idag så jeg har stemt. De fleste yrkene var forsåvidt ikke spesielt spesielt heller, men det var ditt yrke jaffall. Sist redigert: 30 Jan 2015
Det er jo ikke onsdag idag så jeg har stemt. De fleste yrkene var forsåvidt ikke spesielt spesielt heller, men det var ditt yrke jaffall.
rune69 Gjerrigknarken sjøl Medlem av ledelsen 30 Jan 2015 #39 Andreas Hatlem skrev: Done Klikk for å utvide... Har du ikke sett dette før nå, Andreas? Har prøvd å spamme i alle kanaler Sist redigert: 30 Jan 2015
Andreas Hatlem skrev: Done Klikk for å utvide... Har du ikke sett dette før nå, Andreas? Har prøvd å spamme i alle kanaler
Andreas Hatlem Aktiv 30 Jan 2015 #40 Nei, mulig jeg har vært under en stein, eller bare jobbet mye? Hehe.
Julian Alois Barthel Webmaster innenfor Reise 31 Jan 2015 #45 Stemte jeg også.. vet ikke om det er for seint?