Liste opp brukere med "profil".

Heisann!

Jeg leter meg grønn... etter en plugin for Wordpress.

Jeg har laget et Intranett som Sameiet ( Sameiet Kåsen – Tranevegen / Sameiet Kåsen | Intranett Logg inn ), og er på utkikk etter en plugin som lister opp medlemmene/beboerne slik (ca);
list.png

Og når de klikker på navn, vil jeg få opp en liten profil, àla slik;
profil.png

Jeg sliter maaks med å finne noe bra. Har prøvd alt mulig, men ingenting ser særlig pent ut ... Noen som har vært borti noe lignende? :)

adeneo

Medlem
Har du allerede lagt inn disse beboerne noe sted, eller skal du ha et lite skjema i admin panelet hvor du kan legge inn beboere.

Holder det med en shortcode du kan sette inn som lager en slik liste, og når du trykker på et navn så spretter for eksempel profilen opp i en slik lightbox dings eller noe lignende ?

Det ser ut som noe som ikke tar mange minuttene, så da skal jeg vel helt sikkert ikke ha noe for det, med mindre det er veldig mye mer komplisert enn det ser ut ?

adeneo

Medlem
Aha, du trenger egentlig ikke en plugin eller en shortcode, du kan bare hente de dataene fra det skjemaet og skrive de ut i en loop.

Du må finne ut hvor i databasen beboerne er lagre slik at de kan hentes ut igjen, og på den siden hvor beboerne skal vises setter du inn en foreach loop.

Det er vanskelig å skrive noe uten å vite hvor dataene er lagret?
Du kan sikkert sende innlogging på PM, så kan jeg se på det i full fart.

Sist redigert:

adeneo

Medlem
Der kom Torstein som sikkert kan wordpress ut og inn, og jeg aner ikke hvordan author.php ser ut en gang, så da ordner nok Torstein dette på noen minutter.

Det er jo bare å hente alle beboerne fra databasen og lage en kjapp foreach loop som generer en UL eller et table med alle beboerne.

Topp