Link unit laster ikke. Noen som vet hvorfor?

bjornfix

Bjørn Are Solstad, CEO, Devenia Ltd.
Har dette problemet på et par domener, for eksempel dette Hey Egypt! | News and stories on the go from Egypt

Linkenheten skal laste over den første annonsen rett over tittelen.

Det jeg ikke fatter, er at link enheten laster helt fint på andre domener som bruker samme mal.

Er det noe ustabilt med link enheter, eller er det bare hos oss dette skjer?

bjornfix

Hm. Sjekka på lokal maskin og en vi har i London. Laster ikke noe sted jeg kan se. Må være noe annet muffens da. Er i grunn greit. Var bare ikke sikker på om den var synlig i det hele tatt, siden jeg bare ser et hvitt område.

bjornfix

OK zapoket. Takk for at du sjekka. Må vel se litt mer på plugins og sånn da. Er sikkert et av de som delvis blokkerer async koden til Google. Tenkte ikke på det.

bjornfix

Det er en linkstripe på 468x15 rett over den øverste annonsen. jeg ser den laster på noen sider, og andre ikke. Har slått av alt av innstikk som kunne påvirke den, men ser fremdeles at den kommer og går.

Får sjekke med utvikleren av temaet. Er sikkert noe med at annonser kan slås på og av fra side til side.

bjornfix

Ja. Disse artiklene kan ikke vise annonser, for sidens innhold er for voldelig. De bryter altså med reglene til Google.

Google aksepterer at vi har annonser på resten av sidene, så lenge de ikke vises på de med voldeligheter.

Topp