Leverandører

Turbo Heidi

Member
Hei.

Driver en nettbutikk(nyehjem) som går ganske greit. Men eg føler at eg vil utvikle mitt utvalg. Vi prøver å holde oss til interiør og mobilutstyr. Per i dag har vi også hundeutstyr, men det selger vi lite av så det skal vi selge bort så fort vi får inn flere leverdører. Om det er dropshipping eller lagervarer for oss så spiller det liten rolle.
Alt kan diskuteres.

Ta gjerne kontakt for mer informasjon.

erlsae

Medlem
Hei TurboHeidi.

Du skriver at du driver en nettbutikk som går ganske greit. Som førstegangsbesøkende så sliter jeg litt med å finne ut av hvilken nisje du selger i (hver nettbutikk har sin nisje - elektronikk, møbler etc.) Dette er noe jeg tror du kunne jobbet enda mer med, altså tydeliggjøre HVA du selger.

Jeg vil tro at andre potensielle kunder stiller seg det samme spørsmålet?

ptomter

Medlem
Ja jeg også ble litt forvirret ved besøk av din side. Når siden heter nyehjem, tenker jeg med en gang interiør, så rendyrke nisjen tror jeg kan være en ide du vil tjene inn på sikt.

Turbo Heidi

Member
Så dere mener at eg skal fokusere på bare interiør?
Selv tenker eg at eg skal selge det som finnes i ett norsk hjem. Og da blir det veldig mye. Eg er enda bare i oppstarten og har enda ikkje funnet alle leverandørene mine. Så er vanskelig å si 100% hva nettbutikken min kommer til og inneholdet.

Msites Ltd

Livsnyter
Som de andre sier så er spredningen i kategoriene for stor pr dd. Forsøk å snevre inn litt på spredningen. Det er langt fra flotte interiør/pyntegjenstander til utstyr til dyr.

Nye hjem assosierer med å pusse opp, innrede etc. Duker, pyntegjenstander, gardiner, tepper etc.

Topp