Letsdeal.no

Msites Ltd

Livsnyter
Ja, de har vel omtrent samme konseptet rundt økonomien i det alle disse deal-selskapene.

Og, det er vel litt opp og ned hva som funker. Har en fotografkollega som forsøkte å selge noe fotooppdragspakker via dem, det funket ikke veldig bra.... Men, det kan jo komme av mange ting.

ellaro

Medlem
Så det en gjør her er å skru opp prisen på produktet slik at man iallefall ikke går med tap og håpe at kundene kommer tilbake :)

Får håpe at ikke lillemartine gikk på en altfor stor snurr...

Noen som har testet Letsdeal eller Groupon? Er det noen oppstartsavgift for kampanjen? De sender vel ikke ut alle sine deals i nyhetsbrev så her ser jeg for meg at man må inn med en slant for å bli promotert den veien?

Uansett så er det vel en fin måte å bygge merkevaren på?

Msites Ltd

Livsnyter
Det høres jo helt vilt ut at de fikk 1800 ordre inn i en butikk med barneklær.

Det er ikke oppstartsavgift, og det er ikke noe merkostnader de tilbyr.

Disse deal-selskapene skal kun ses på som markedsføring da det ikke er mange som tjener penger på dette ved de dealene man kjører. I og med at det kun blir igjen 25% av originalsummen så må man ha et dekningsbidrag på over 75% og det er vel de færreste som har.

De har veldig individuelle avtaler med nettbutikkene som går på prisklasse, forventet omsetning osv.

Du behøver ikke å gi 50% rabatt, det kommer veldig an på produktet.
Noen ganger krever de ikke egen fortjeneste, om du har en veldig god deal på ett godt produkt blir det vin-vinn for begge mtp markedsføring.

Men jeg ser jo at mange av produktene som selges på letsdeal er overpriset i utgangspunktet og når du legger på 50% rabatt så kommer du til en vanlig utsalgspris

Sist redigert:
Topp