Samsung Galaxy Tab 3 10.1 WiFi - Samsung Galaxy Tab 3 10.1 med WiFi
Den kom jo nylig da. Skal nok kjøpe den veldig snart selv
Papir er kommer for å bli...
Jeg fatter ikke at folk gidder å lese bøker på dingser når man kan lese dem på papir. Er det forresten noen som syns at det er bedre å lese på dingser enn på papir? Hvis nei, hvorfor bry seg med dingser og ikke bare ta til takke med det beste?
Syns det er veldig kjekt når jeg er på lengre reiser og kanskje må lese mye papir.
Jeg hadde stor glede av min Kindle når jeg bodde i et utland med vanskelig tilgang på engelske bøker.
Men er ikke dette nok en forvokst mobiltelefon? Den har også Android, hvilket vil si personvernparanoian min slår inn for fullt, mao. ingen Android, iOs, Windows eller Kindle.
Før alle sauene begynner å breke i kor, så er det egentlig kun et poeng som betyr noe - det er mine penger, som jeg selv avgjør hva jeg skal bruke de på. Har forhåndsbetalt 100 Euro på ny Jolla mobil. Forferdelig navn, men kan bli morsomt å programmere for.
Papir er kommer for å bli...
Jeg fatter ikke at folk gidder å lese bøker på dingser når man kan lese dem på papir. Er det forresten noen som syns at det er bedre å lese på dingser enn på papir? Hvis nei, hvorfor bry seg med dingser og ikke bare ta til takke med det beste?
Nei, jeg syns ikke det er bedre å lese på dingser enn på papir, men jeg kjøper en del engelse magasiner, musikk, data mv., og de begynner å bli veldig dyre på papir. 130-150 kroner på papir, mot 20-40 kroner på dings, så da gir svaret seg selv. Jeg må snart ha tjent inn igjen iPaden bare på lesestoff.Er det forresten noen som syns at det er bedre å lese på dingser enn på papir?