padda363
Medlem
Hei. jeg har laget en nettbutikk hvor jeg selger iphone deksler, iphone ladere, og mye annet. men jeg trenger tips til hvordan jeg scorer høyt på google. for de som lurer på så er domene mitt Velkommen til DiniPhone!
Da må du jobbe med søkemotoroptimalisering
Masse innlinker fra relevante sider og med den ankerteksten du vil score høyt på. Å komme på førstesiden på f.eks "iPhone" krever nok en god del jobbing. Lykke til!
Bildene er helt greie i dette tilfelle, men må bryte lange ord med mellomrom: "Øretelefoner/handsfree" eks: "Øretelefoner/ handsfree"
Ok. Har dyseleksi så blir ett par skrivefeil takk skal du ha!
Blue Bell har blitt stiftet i 2009 av Jordy Knutsen.
På øyeblikket drives Blue Bell av 1 person.
For øyeblikket går Jordy Knutsen på ungdomskolen.
Dette har jo ingenting med deg å gjøre direkte, men det lyser jo ikke seriøsitet av siden din når du kjører den på en plattform som du har kjøpt/leid via et firma drevet av en guttunge på max 16 år.
Hvor seriøs kan man være når man går på ungdomsskolen og drifter dette ved siden av? Har du regisrert eget firma eller tar du bare pengene rett i lomma f.eks?
Hva mener du med: "24/7/365 Kvalitetssupport"? Kan jeg ringe deg kl 04:00 i natt og du ordner opp selvom du må sitte å sove de to første timene på skolen i morra fordi du måtte sitte oppe resten av natten for å fikse problemene på serveren din?
For å ikke å snakke om de 345234 skrivefeilene du har på siden din.
Nei, dette lyser ikke seriøsitet akkurat...