Hei alle sammen.
Går og tenker på å lage en ny tjeneste som kan passe for alle med nettbutikker og andre lignende ting med mye kundekontakt.
Jeg vet det finnes mange lignende tjenester. Altså hvor dine brukere kan opprette support tickets og så svarer du på de i tur og orden og har kontroll. Men er det noe dere savner med noen av de tjenestene? Er det noe som kan forenkles og gjøre deres hverdag enklere?
Jeg vil helst lage noe som er for små bedrifter. Mange store sånne systemer er veldig komplekse og gjør unødvendig mye ting. Jeg vil være et sted mellom de tjenestene og folk som kun bruker epost eller facebook.
Jeg kommer til å trenge en sånn tjeneste selv, det er derfor jeg spør. Så kanskje det er noe jeg kan gjøre litt annerledes for at også andre kan ha nytte av den.
Noen innspill?
Går og tenker på å lage en ny tjeneste som kan passe for alle med nettbutikker og andre lignende ting med mye kundekontakt.
Jeg vet det finnes mange lignende tjenester. Altså hvor dine brukere kan opprette support tickets og så svarer du på de i tur og orden og har kontroll. Men er det noe dere savner med noen av de tjenestene? Er det noe som kan forenkles og gjøre deres hverdag enklere?
Jeg vil helst lage noe som er for små bedrifter. Mange store sånne systemer er veldig komplekse og gjør unødvendig mye ting. Jeg vil være et sted mellom de tjenestene og folk som kun bruker epost eller facebook.
Jeg kommer til å trenge en sånn tjeneste selv, det er derfor jeg spør. Så kanskje det er noe jeg kan gjøre litt annerledes for at også andre kan ha nytte av den.
Noen innspill?