Kjapp og trygg hosting for Wordpress

lånekalkulatoren.no

nilsga

Medlem
Har et prosjekt som har ligget brakk en stund, men som jeg vurderer å ta en liten oppussing på. Til tross for relativt lav trafikk (ca 100-200 sidevisninger pr dag) drar den inn noen adsense-kroner her og der. Siden har ligget på førstesiden på søkeordet "lånekalkulator" tidligere, men ser nå at den har dalt ned til andresiden. Den opprinnelige planen var å lage litt mer enn en vanlig lånekalkulator, bla en simuleringsmodul og en budsjettmodul. Men foreløpig er disse lenkene på siden ikke aktive. Er det noe potensial i dette? Noen tips ang design, innhold, søkemotor-optimalisering?
 

Tony J

Alle skal få
Du skulle ha listet opp ulike tilbydere som tilbyr lån etter det som blir kalkulert så kan du få provisjon per søknad eller per innvilget lån?
 

nilsga

Medlem
Da har jeg fått inn et affiliate-program og lagt til litt mer innhold. Holder på å implementere litt ny funksjonalitet (budsjett) og da lurte jeg på om jeg skulle legge det inn som innhold/funksjonalitet på samme domene, eller bruke et annet domene og krysslenke. Hva vil gi best effekt mtp SEO (innhold kontra eksterne lenker inn)?
 
Topp