Stratusen
New Member
Heisann,
Har en privatkunde som reklamerte på et produkt. Sendte nytt produkt med sammen med forhåndsbetalt returetikett for den defekte varen.
Nå sender kunde fakturaer på arbeidstimer for elektriker. Produktet er en 12 volt vare som brukes i bil. Varen monteres nesten alltid av sluttkunder selv, men det kan jo selvfølgelig brukes elektriker om en ønsker det. Det er ikke avtalt noe bruk av elektriker.
Kunde virket veldig sikker på at han hadde krav til at arbeidet skulle dekkes. Må si at kunden har hele tiden vært kranglete og har truet med å skrive dårlig omtale på internett om oss hvis han ikke får det som han vil.
Kunde har vel ikke krav på at arbeid dekkes?
Har en privatkunde som reklamerte på et produkt. Sendte nytt produkt med sammen med forhåndsbetalt returetikett for den defekte varen.
Nå sender kunde fakturaer på arbeidstimer for elektriker. Produktet er en 12 volt vare som brukes i bil. Varen monteres nesten alltid av sluttkunder selv, men det kan jo selvfølgelig brukes elektriker om en ønsker det. Det er ikke avtalt noe bruk av elektriker.
Kunde virket veldig sikker på at han hadde krav til at arbeidet skulle dekkes. Må si at kunden har hele tiden vært kranglete og har truet med å skrive dårlig omtale på internett om oss hvis han ikke får det som han vil.
Kunde har vel ikke krav på at arbeid dekkes?