Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Krittikk på mitt webdesign

buddy69

Medlem
Bør ikke logoen opp i headingen, så noen slag on angående naturlige produkter osv i headingen ? :confused:
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Noe småplukk:
* Logo opp, grønne løv utenfor boksen til venstre (kanskje?)
* Virker som det er en gradient fra gul til grå-gul.. grå er ikke så fint
* +47 i tlf er både grå og mindre.. Ha det i samme størrelse (roligere for øynene mine)
* Urolig fargebilde for sms og tlf - gjenbruk fargevalg
* Reklamebildet viser to (forskjellige?) artikler. Bruk en slider med et bilde for hvert produkt
* Utskjæringen av flaskene der til venstre ble noe uheldig
* Fonttypen "Pro 4 Life" står *IKKE I STIL* med resten av siden
* Reklame for hotshop: ønsker du få besøkerne bort fra siden din eller ønsker du at de bestiller hos deg? Bort med reklamen, legg den heller på etter at du har bekreftet kundens bestilling
* Bildet for afrikansk mango bør gjerne ha hvit bakgrunn
* Jeg ser nå at det *er* en slider: få vekk knappene
* Meny-lenken blir blå, noe tekst er rødt/oransje/grønt/grå/svart - det blir litt mye.
* Hva er "Subscribe" og "FAQ" på norsk?
* Kontakt er såvidt jeg vet ikke noe verb på norsk, men har blitt vanlig pga mange dårlige oversettelser fra engelsk. Men man kan 'ta' kontakt.

Ikke så veldig forskjellig fra hvordan siden nå er, i grunnen?
 

Steve Cash

Medlem
Å kontakte er et verb i ordboka mi, så dermed heter det kontakt i grunnform, eller bydeform som det også kalles etter hva jeg husker fra skolen. Akkurat som å kjøre - kjør, å skrive - skriv osv. Kjør meg til jernbarestasjonen, skriv dette brevet for meg og kontakt meg når du har gjort det! Jeg tror dette skal være riktig norsk. I alle fall blir "Ta kontakt med oss" litt tungt i en meny.
 

hansson

Langveisfarende
Fikk litt mer følelsen av at jeg var inne på hjemmesidene til det lokale postkontoret eller noe på det siste utkastet. Hvis det er natur og urter du skal ha frem kan du med fordel gjøre det litt mindre kaldt og teknisk.
 

Steve Cash

Medlem
Enig med Tonny Kluften og hansson. Jeg syns den grønne du hadde sa noe om at dette er et naturprodukt. Den du har er hakket for science fiction.
 
Topp