Krigen mot Kickback og Tradedoublers samarbeide?

Nutz

Med lem
Nja, gidder ikke.
Hadde de ville kjørt rene linjer, så hadde de gitt utfyllende info om Kickback-fellen på sine egne sider på eget initiativ der de forteller at dersom en besøkende har KickBack-tillegget installert, så vil ingen provisjon bli utbetalt dersom kjøp ble foretatt.

Tror egentlig de er flaue over denne favoriseringen av en affiliate, og kan tenke meg at det en noen ansatte i TD som mistrives i sin jobb på grunn av denne "etikken" de må forsvare.

Hva med en utfyllende info til potensielle partnere om Kickback på denne siden?
TradeDoubler - Tjen penger på min nettside

picxx

WF 09
Hva med en utfyllende info til potensielle partnere om Kickback på denne siden?

Det finnes allerede utfyllende info, både på TD egne sider og via svar her på WF på deres policy, som ikke er mindre enn hånlige overfor minst 60-70% av deres annonsører.
At de fremdeles velger å annonsere for nevnte program kommer vel av dårlige alternativer, så jeg har tro på et norsk affiliatenettverk for og av affiliates i nær fremtid...... :D

Nutz

Med lem
Jeg har forlatt skuta, og er ikke støttemedlem av det nettverket lenger, så hva som legges ut på aff-medlemsidene er og forblir for meg ukjent. ;)
Kickback-opplegget var avgjørende, finner meg ikke i å bli behandlet som en dust selv om jeg kanskje er det.

picxx

WF 09
finner meg ikke i å bli behandlet som en dust selv om jeg kanskje er det.

ditto!

Har sjaltet ut TD på omtrent alle mine sider.
Kvalitet går IGJEN forran kvantitet for min del!

pleb

Medlem
Ach.. skulle ønske jeg hadde relaterte alternativer på de store sidene mine, men det virker dessverre ikke slik..

Skal se hva jeg kan klare å erstatte/bytte ut med andre affiliateselskap. Kan være godt å se at kundegruppen de mister ikke bare "er en dråpe i havet" etter hvert.

picxx

WF 09
Ach.. skulle ønske jeg hadde relaterte alternativer på de store sidene mine, men det virker dessverre ikke slik..

Det finnes alltid alternativer, og finnes de ikke, kan man skape dem.

Topp