Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kredittkort/forbrukslån-sider vurderes solgt.

Status
Stengt for ytterligere svar.

knippsen

Medlem
Følgende nettsider vurderes solgt:

www.finnforbrukslån.no (også med domenet finnforbrukslaan.no)
FinnKredittkort.no

Selges med innhold og helst samlet. Driftes av wordpress. Nettsidene er indeksert, men det er ikke gjort noe særlig SEO-arbeid (det er noen innlinker til sidene bla. fra kredittkortbloggen.no)
Du byr på arbeidet som er gjort med designet og domenenavnet.

Siden nettsidene ble publisert har det vært noe inntekter via affiliate-linkene og adsense, men ikke noe av betydning (kan vel spore ca. 1000-2000 kroner tilbake til de sidene tenker jeg, dvs. noen godkjente søknader om lån/kredittkort samt litt småinntekter fra adsense), har vært oppe i noen måneder, men jeg har ikke rukket å prioritere sidene.

Bud tas imot på i denne tråden eller på pm.
 
Sist redigert:

knippsen

Medlem
Fått noen spm om besøkstall. Varierer veldig, alt fra null - 30 besøkende pr dag. Siden er som sagt ikke søkemotoroptimalisert, og har heller ikke blitt prioritert. Det jeg egentlig selger er to gode domenenavn (mener jeg selv), samt to ferdig oppsatte sider som jeg mener skiller seg positivt ut designmessig i forhold til mange av kredittkort/lånesidene der ute.
 

knippsen

Medlem
Bud på 1000.- for finnkredittkort.no på PM.
En del under det jeg har tenkt meg.
Selges som sagt helst samlet.
 

knippsen

Medlem
Si gjerne om dere mener samlet etter pr side.
Fått et bud på 2000.- for finnkredittkort.no på pm, dette står ut dagen fra budgiver.
Jeg ønsker i utgangspunktet høyere pris, gi gjerne flere bud.

Og husk å skrive om dere gir bud pr side, og hvilken side, eller samlet for begge sidene.
 
Sist redigert:

knippsen

Medlem
Jeg lar budrunden gå til i morgen kl 20 og tar en avgjørelse da. Hvis jeg ikke er fornøyd med høyeste bud da, så videreutvikler jeg eventuelt sidene selv.
 

knippsen

Medlem
Alle innelinker vil forbli, med unntak av to linker i headeren på kredittkortbloggen.no, det vil si at linkene fra artiklene forblir. Siden har også innelinker fra en del av mine andre nettsider, som jeg også vil la stå så lenge disse sidene er i mitt eierskap.
 

knippsen

Medlem
Fortsatt mulig å gi bud på disse nettsidene frem til kl 20 i dag. Nåværende bud er 5000.- for begge sidene samlet.

En mulighet til å sikre seg to ferdig oppsatte forbrukslån/kredittkort-sider som utseendemessig skiller seg ut fra det store antallet lånesider der ute!

Ved eventuelt salg godtar jeg betaling via paypal, eller jeg kan sende ut faktura med 7 dagers betalingsfrist.

Spørsmål kan stilles i tråden eller på pm.
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp