Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Konvertere pdf.

OVESVE

New Member
God kveld dere på forumet.

Jeg har vært inne før og spurt om muligheten for og redigere pdf.filer,endre de til word for redigering og lagring.ser at adobe tilbyr program for dette men det var dyrt og egentelig litt vanskelig og bli klok på svarene jeg fikk da jeg ringte til de.kjøpte meg en ny epsonskriver for ca 7-8 uker siden,det fulgte med et lite program som het abbyy,der kan jeg skanne inn dokumenter til word men det takler ikke håndskrevne underskrifter.
Men abby tilbyr programmer ser jeg,er det noen som har erfaringer her?

Drømmen er egentelig og skanne inn dokumenter i pdf.
Hvis det er behov for redigering ville det være fint og kunne endre de i fks.word for deretter legg de inn som pdf.høres kanskje litt rart ut men det bør ikke være for mange inn på portalen som kan redigere,det kan fort bli litt rot.
Vet noen om det finnes scannere som en kan legge inn fks 30 ark og de legger seg som et dokument på pc?
Aller best hvis de taklet 2 sidig men det er kanskje ikke mulig?:)
 

adeneo

Medlem
Jeg har holdt på en del med scannede dokumenter for noen år siden, og den gangen var ABBYY finereader regnet som noe av det ypperte i OCR (tekstgjenkjenning), og Adobe gjorde også en god jobb. Man kunne selv gå igjennom dokumentet og fjerne eller endre gjenkjenningen dersom den var uriktig, og det meste var i grunn mulig, men det er avansert software som tar litt tid å sette seg inn i.

Jeg snakker da om proff versjonene, og Adobe Pro X er for eksempel fantastisk til slikt, og jeg tviler på at gratisprogrammene som følger printeren din har de samme mulighetene.

Jeg brukte flere måneder på å rydde opp i rundt 30k scannede sider, drit kjedelig, men det måtte gjøres, så alt er mulig.

Uten å oppfordre til noe så finnes det nettsider med flotte fine skuter som logoer, hvor man kan laste ned ting, og hvor alt man trenger for å installere slike programmer som koster en arm og et bein er gratis, litt som i Disneyland i grunn.
 

OVESVE

New Member
Takk for svar,det med nettsider og skuter skjønte jeg ikke men fint hvis du kunne utdype det litt.

vhs.sverre
 

adeneo

Medlem
...det med nettsider og skuter skjønte jeg ikke men fint hvis du kunne utdype det litt.

Man pleier normalt ikke oppfordre til ulovlig aktivitet på fora, men i klartekst: Man kan laste ned fullversjon av Adobe CS6 med pro versjoner av det meste, ABBYY og alt annet man måtte ønske med nøkler og lisenser på en viss side med en skute som logo (hint: The Pirate Bay).
 
Topp