Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kontrakter for nett-tjenester

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Jeg kunne tenke meg litt mer formelle kontrakter rundt noen av tjenestene jeg tilbyr innenfor Adwords, søkemotoroptimalisering, design, webutvikling osv. Dessverre er jeg forferdelig til å skrive og har absolutt ingen anelse om hva som må stå i en slik kontrakt. Det er heller ikke lett å få konkurrentene mine til å vise meg deres kontrakt.

Jeg ergrer meg litt for å gå til en advokat med 2000 kroner i timeslønn som ikke helt vet hva internett er, da jeg tror det kan bli en dyr kontrakt som kanskje ikke er så tilpasset mine tjenester som jeg kanskje skulle ønske.

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få utformet gode kontrakter?
 

Gaasehud

Medlem
Har ikke noe peiling på kontrakter, men skriv først alt som faller deg inn og deretter tenk ut hvilke "hull" du selv hadde sett etter hvis du var kunden.

Når det gjelder gramatikk og slikt; du skriver vel godt? Bare skill mellom og/å og de/dem så ordner det seg nok. ;)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hehe, å/og og de/dem er de feilene jeg har hatt hele livet. Kanskje på tide jeg gjør noe med det! Men allikevel, hadde vært greit å ha noen som var litt flinkere på det området til å finpusse den.

Ingen her som tilfeldigvis sitter på lignende kontrakter eller har noen maler lignende?
 
Topp