Kontorplass til god pris

Maria

New Member
Hei

er det noen som ønsker å leie fin kontorplass til god pris på Gardermoen? Møblert og utstyrt med skriver, internett, og annet som brukes til vanlig på et kontor (ikke pc). Ta kontakt da... vi har 3-4 plasser å leie ut hvis ønskelig. Kan være et spennende billig miljø for deg som ønsker å jobbe sammen med andre og ha fordeler ut fra det. h@grat.is

mvh Maria

Maria

New Member
Mer info

Adresse: GA Terminalen Gardermoen
Pris: fra 1000 eks mva pr mån og opp etter hvor mye plass en skal ha
Nært til kollektivt: bussen stopper her utenfor
Parkering: plenty av parkering alltid plass og gratis
Hvilke andre type bedrifter/bransjer er det ? - flyseskap, vekterselskap, vekterkurs, diverse ifbm flybransjen, lærebedrift (lærlinger), reisebyrå, regnskap, økonomisk rådgiving.. m.m. Kantine og tillgang til denne. Felles renhold som er inkludert i prisen men en må passe selv på å holde sin egen kontorplass med renhold.

Maria

New Member
1000 eks mva - da husholder en selv med ca 7,5 kvm. Halvdel av et kontor på 15 kvm og deler den med andre. Vi har tillgang til møterom og bredbånd kan inkluderes i leien men hvis en ønsker meget kraftig linje så kan det bli ekstra kostnader. Vi har en linje 2MB opp/nedlasting som kan utøkes til 10MB opp/nedl. I tillegg til det så kan en velge å ha trådløst 10MB opp/ned men til 900 eks mva pr mån. Resepsjonstjenester hadde vi faktisk ikke tenkt på men det går jo an å inkludere mellom kl. 8.00-16.00, beroende på hvor mye pågang det skulle blitt - hvis en gjorde lite annet enn å svare i tlf for vedkommende så måtte en nok øke prisen, men hvis vi snakker om feks 10 tlf om dagen så går det greit. :) Det kan vi hjelpe med. Vi bruker kun et nummer og har nok ikke mulighet å dele opp slik en ser hvem en ringer til den og den gangen så vi svarer med vårt eget firmanavn men kan da ta beskjed. Vi har faktisk ikke tenkt på akkurat dette men det går nok an å finne holdbare løsninger.

Erlend

Medlem
I tillegg til det så kan en velge å ha trådløst 10MB opp/ned men til 900 eks mva pr mån.

900 kroner måneden for 10 mbit? Mulig jeg misforstår noe her, men hos for eksempel Telenor får man 16 mbit for 400 i måneden. Snakker du om Megabit eller Megabyte forresten?

Børge AJ

Medlem
Er i hvertfall snakk om både opp og ned. Det telenor tilbyr til 400kr/mnd er vel bare ned? Og noe som 500kb opp?

Dag Frogner

Supermedlem
atomet: Jeg har 10/10 til 449,- pr måned fra Skagerak Fibernett.

Når ble du mod her Bjørn Kenneth? Når eieren av forumet også er med å diskutere, burde det vel gå greit å rote seg litt utenfor tema?
Er også fint om du lar vær å skrike sånn. Du har en (lei) tendens til å bruke utropstegn istedet for punktum. Sånn, da er jeg ferdig med off topic for denne gang. ;)

Msites Ltd

Livsnyter
atomet: Jeg har 10/10 til 449,- pr måned fra Skagerak Fibernett.

Når ble du mod her Bjørn Kenneth? Når eieren av forumet også er med å diskutere, burde det vel gå greit å rote seg litt utenfor tema?
Er også fint om du lar vær å skrike sånn. Du har en (lei) tendens til å bruke utropstegn istedet for punktum. Sånn, da er jeg ferdig med off topic for denne gang. ;)

Nå er ikke eier noe mer enn en diskusjonspartner på lik linje med oss andre når han deltar i tråder, og jeg antar han også kan la seg lede ut på off-topic diskusjoner slik som alle oss andre.

Og, jeg vil råde deg til å bruke de kallenavn vi bruker i forumet når du tiltaler noen! Det er vel derfor vi har valgt dem....

Nå har jeg neppe SKREKET i dette forumet, så hvis du synes at mine utsagn er skriking så er det du som har et problem og ikke jeg.

Maria

New Member
Kontorplass

Nå er ikke eier noe mer enn en diskusjonspartner på lik linje med oss andre når han deltar i tråder, og jeg antar han også kan la seg lede ut på off-topic diskusjoner slik som alle oss andre.

Og, jeg vil råde deg til å bruke de kallenavn vi bruker i forumet når du tiltaler noen! Det er vel derfor vi har valgt dem....

Nå har jeg neppe SKREKET i dette forumet, så hvis du synes at mine utsagn er skriking så er det du som har et problem og ikke jeg.

Ja det er kontorplass som jeg skrev i overskrift og ikke eget kontor. Samtidig får en tillgang til en del som vi også bruker så som diverse kontorutstyr som ikke alle har i sin eie. Det kan være alt fra lamineringsmaskin til kaffekoker og kjøleskap. Vi har det meste av utstyr en trenger ved et gjennomsnittskontor. De 7,5 kvm en har da til egenrådighet er i hvert fall god plass for normalkontor men selve kontoret er på 15 kvm og absolutt ikke noen klaustrofobisk miljø. Flotte lyse, nymalte kontorer. Høyt i tak og godt lys. Vinduplass hvis en ønsker det hvor en har en del utsikt og ser ikke over i neste husvegg uten det er langt til neste hus. Vi er jo ved selve Gardermoen flyplass. Spennende miljø og spennende folk som går ut og inn her.

Topp