Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kontor i Oslo med tilgang til lager

ChrisE

Medlem
Hei,

Vi er to personer i slutten av 20 årene som ser etter kontor i Oslo, med tilgang til lager. Ettersom vi kun er to personer, krever vi ikke mye plass. Vi vil gjerne ha "celler", slik at vi ikke blir forstyrret/forstyrrer andre.

Begge holder til på Bislett, men vi er åpne for å reise med kollektiv for å komme frem.

Noen tips?
 

ChrisE

Medlem
Jeg har allerede vært innom Finn, men det er ikke alltid så dumt å få anbefalinger Dostojevskil. Kanskje det til og med er noen som har ledig plass der de holder til... ;)
 

xdex

Medlem
Det er mange bedrifter som spesialiserer seg på å leie ut. For å gjøre det enklest mulig, jeg ville jeg bare tatt direkte kontakt med en av disse. Du finner dem over alt, google, finn.no etc. Fortell dem hva du er på jakt etter, det er ingen som kjenner dette markedet bedre enn de som jobber med det daglig. De vil i hvert fall fortelle deg om muligheter og hva som er mulig/ikke mulig.
 

HanneSol

Member
Hvis dere ikke er helt nødt til å være i Oslo, kan det være verdt å ta en titt i Lillestrøm også. Det tar bare 11 minutter fra Oslo S, og det er en del ledige lokaler nå.
 
Topp