Kontakte Euroads

Makan til håpløst nettverk.. Telefonnummeret deres er ikke i bruk, og de svarer ikke på mail. Greit at jeg har konto der, men jeg har ingen interesse av å få mail med uinteressante tilbud flere ganger om dagen. Mulig jeg er helt blind, men jeg finner ikke ut hvordan jeg endrer innstillingene i forhold til å få mail fra dem. Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Euroads

Medlem
Hei.

Det er riktig at det ikke er så lett å komme i kontakt med oss på telefon - og det er selvfølgelig beklagelig.

Hvilken mail har du sendt til? Jeg pleier nemlig å få videresendt alle norske henvendelser, men mener ikke jeg har oversett noen. Kan du ikke sende meg en mail på ilt@euroads.com, så skal jeg hjelpe deg med innstillingene asap:)

Ida

kongen

kongemedlem
Har dere ikke kontor i Norge lengre? Styres den norske avdelingen fra Danmark igjen? Var det ikke en som het Frode eller noe slikt som jobbet i Oslo?

Euroads

Medlem
Hei.

Vi har et kontor i Tordenskioldsgate i Oslo.

Det er jeg som ivaretar det norske markedet nå. Jeg bor og jobber fra København, men er på vårt norske kontor jevnlig. Planen er å utvide kontoret i Oslo, så vi har en som jobber derfra også.

Ida

Euroads

Medlem
Hei Tonny.

Det er oss to som har mailet sammen om ovennevnte. Vi har hatt en dialog med vedkommende og han er lukket ned hos oss.

Ida

@Euroads: Kan du ikke fortelle her hvordan man endrer innstillingene for mail? Sikkert ikke første gangen dette spørsmålet kommer opp.

Euroads

Medlem
@Moneymaker: Det er ikke mulig for publisher å endre innstillingene selv - men vi gjør det gjerne hvis man bare sender oss en mail.
Jeg vet ikke hvorfor det ikke er mulig for publishere å endre dette selv, men jeg sender det videre til Teknikerne og spør om det er en feature de kan legge til.

Travellingman

Nettgrunder
@Moneymaker: Det er ikke mulig for publisher å endre innstillingene selv - men vi gjør det gjerne hvis man bare sender oss en mail.
Jeg vet ikke hvorfor det ikke er mulig for publishere å endre dette selv, men jeg sender det videre til Teknikerne og spør om det er en feature de kan legge til.

Har teknikerne sett på saken, må da være en smal sak å få til?

Burde ikke være nødvendig å send inn mail for å få fikset dette :rolleyes:

Euroads

Medlem
Har teknikerne sett på saken, må da være en smal sak å få til?

Burde ikke være nødvendig å send inn mail for å få fikset dette :rolleyes:

Hei:)

Er i gang med å finne ut av det. Gir beskjed her inne når jeg har fått svar.

Ellers synes vi jo generellt det er hyggelig å få mails fra Publishere, så for oss er det ikke noe problem at vi skal inn over.
Men kan godt se at det ville være praktisk for publishere å selv kunne styre det.

God helg!

Euroads

Medlem
Hei:)

Jeg skjønner at det virker litt underlig at det tar så lang tid å endre en "så liten" ting - vi har bare mange ting i støpeskjeen her inne, og mange forbedringer teknikerne jobber på, som vil gavne både publishere og annonsører.

Men dere er ikke glemt:)

Euroads

Medlem
@ Pixx - nei det skal vi ikke:) Men vi optimerer alltid på alle de produktene vi har, også surveys.

Funksjonen er lagt til nå - så hvis man går under rett info kan man velge om man vil ha alle mails eller kun generelle mails. Velger man generelle mails får man max et par mails om måneden.

God helg:)

Topp