Bare hyggelig. Dette temaet mases det jo utrolig mye om - særlig fra SoMe-ligaen i Oslo-området som alltid vet best (ta det for det er --> spydighet). De er fanatisk opptatt av regler (Sorry
@Andreas Hatlem ), men gir ikke fra seg mye info om hva som faktisk funker på nett.
Det er vanskelig å vite hva som funker, særlig fordi det er de unike ideene som ruler på nett - gjenbruk er ikke alltid dømt til suksess.
Opp gjennom årene har jeg opparbeidet en god kompetanse på hva som river og hva som er dømt til å feile, men likevel driter jeg på draget selv til stadighet. Ingen vitenskap dette....
I første omgang anbefaler jeg deg å finne ut hva du vil oppnå med en konkurranse - i går hadde jeg f.eks. en lengre prat med Visma som hadde en konkurranse med premier "ett års bruk av regnskapsprogram" og "et reisegavekort" (hehe, som jeg vant). De hadde en grei begrunnelse for hvorfor de hadde nettopp disse premiene - og det er viktig for alle som vil arrangere gode konkurranser.