Konkurranse for grafikere/designere?

PIP

Medlem
Er det mange grafikere/designere og andre her på forumet som liker å leke med Photoshop o.l. programmer? Hadde det vært morsomt med noen små konkurranser innimellom bare for å utfordre de kreative evnene? Eller...? :)

Ludus

Medlem
Fint. Jeg bruker Photoshop for å farge min illustrasjoner, lage Wordpress og nettsider template og andre grafikk illustrasjoner/kreasjoner.

TorsteinO

Art Director & grunder
En greie som går jevnt og trutt på Underskog er noe som kalles "lowend photoshop actions" - ideen er at hvis man av en eller annen grunn legger merke til et bilde i media, så legger man det ut der, også finner folk på alle mulige rare ting med det. Det er ikke viktig å gjøre det teknisk "perfekt", bare å gjøre morsomme/snåle/.... ting - noen ganger kan det være forskjellige memes som dukker opp, kanskje det bare er en bitteliten ting som endres og som man knapt legger merke til, men som endrer meningen i bildet totalt når man ser den osv.

Kan legge ut et lite utvalg av de som har vært tidligere (det har gått i flere hundre runder totalt) for å vise konseptet/som inspirasjon:

Her er da runde 603, med den høyst elskede leder:
Originalbildet:
86-9b0a78ce-1e333f23.jpeg

...oppfølgerne:
kimjungil.jpg

258950_620x.jpg

258953_620x.jpg

PIP

Medlem
Ja, jeg også har mitt favorittsted som er Worth1000 Home - men det hadde vært morsomt å gjort noe her "lokalt" på wf også hvis det er stemning for det... ;)

Topp