Konkurranse - bilkamera

Tonny Kluften

Administrator
Hei.

Denne tråden er aktuell hele høsten 2013.

Er det noen som vil holde en konkurranse med bilkamera som premie? Her er premien og det er faktisk en veldig bra premie, Bilkamera QT 1080p - Bilkamera.info

Jeg tenker at dette skal gjøres veldig enkelt. Lage en post på bloggen/nettsiden din. Still et spørsmål hvor svaret finnes et sted inne på sidene til bilkamera.info, det lenkes til siden som svaret finnes på fra konkurransesiden slik at deltagerne enkelt kan klikke på linken og finne svaret, de skal ikke behøve å lete rundt på bilkamera.info for å finne svaret. Hvilken side på bilkamera.info svaret finnes på velger du.

Og konkurransen skal ikke fjernes fra nettsida når den er ferdig, arkiver den eller hva som helst annet bortsett fra å fjerne den.

Du trekker vinneren og jeg sender kamera til vinneren.

Stort sett ikke noen begrensninger på hvilke sider som har konkurransen, men jeg vil gjerne godkjenne siden for ordens skyld, og sider som har under 10 unike besøkende pr. dag kan ikke delta.

Tenk på at bilkamera kan relateres til alle typer sider. Reise, elektronikk, foto og alt annet. Har du trøbbel med å relatere det så spør meg, jeg har garantert en løsning. Så denne konkurransen passer for alle å holde.

NB! Husk å sette en dato for når trekningen foretas. Så slipper man eposter med svar i etterkant.

Sist redigert:

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Er det snakk om at du deler ut til en nettside eller er det mange?

Eller for å kunne formulere det litt bedre, Har jeg forstått det riktig når jeg sier at både jeg, Travellingman og alle på WF vil kunne lage en konkuranse så gir du bort en premie til alle? Eller skal vi si ifra først også velger du ut 1-2 som får ha konkuransen?

Tonny Kluften

Administrator
Alle nettsider som har konkurransen får premien. Hvis 25 nettsider har den så må jeg ut med 25 premier. Jeg sier heller stopp hvis det nærmer seg at det blir for mange.

Jeg syns det er litt viktig for nettsidene og leserne deres at dere vinkler kameraebruk el. lign. opp mot temaet på nettsiden. Leserne deres er der tross alt fordi dere har et spesifikt tema. Alltid nyttig stoff er det som gjelder i dag og som sagt, finner dere ikke en vinkling så spør meg, jeg finner garantert en.

Sist redigert:

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Interessant ide, Tonny, har konkurransen gitt noen effekt? Hadde vært kult å høre litt om hvordan det går.

Topp