Anser det som temmelig spesielt å delta i en diskusjon om et markedsføringsspørsmål, men uten å svare i denne konteksten. Du skjønner vel da at det blir vanskelig å forholde seg til hva fok egentlig mener når hver eneste einstøing der ute skal sette sin egen kontekst KUN for sitt svar - og kreve å bli forstått i tillegg. Hvis du vil flisespikke på ord og vendinger kan du kanskje starte en egen tråd for dette da, eller merke innleggene dine med off topic.
hansson forsøker å ro seg i land, i kjent stil, men vikler seg bare mer og mer inn i sitt eget garn.
Det bør være lov å komme med innspill til deler av en diskusjon, uten at en med det deltar i hele diskusjonen. Jeg reagerte på at hansson omtalte Komplett som en ekstern aktør. Det er mitt inntrykk at hansson har kommet med villedende opplysninger for på sviktende grunnlag å dreie diskusjonen i en spesiell retning, som hvis det leder til at andre debattanter feilaktig oppfatter at Komplett er en ekstern aktør.
hansson snakker om kontekst, men min klare oppfatning er at hansson har forsøkt å sette saken i feil kontekst. hansson må gjerne mene at det i forhold til markedsføringsloven er likegyldig at et annet selskap inngår i det samme konsernet, men da bør han argumentere redelig og si noe sånt som at "selv om Komplett er et søsterselskap, så forholder det seg som slik...".
Når hansson i stedet og feilaktig hevder at Komplett er en ekstern aktør, så kan noen lesere tro at hanssons resonnement om at Komplett ikke kan sende reklame for Jernia, bygger på at selskapene ikke har noe med hverandre å gjøre, og tenke at det ville vært annerledes om selskapene hadde vært i samme konsern, selv om hansson mener at det ikke er det.
Med andre ord så har hannson uttalt seg så feilaktig og tvetydig at han ikke når frem med sitt budskap. Det burde derfor ha vært i hans egen interesse å uttale seg mer konsist, i stedet for å kverulere og rakke ned på den som påpeker åpenbare faktiske feil.