Kjapp og trygg hosting for Wordpress

koder ledig ;)

Sjefskoder

Sjefskoder
Noen som trenger hjelp med noe koding?

Har noen dager til overs her, da det er fellesferie og flesteparten har tatt ferie ;)

En mester på det meste innen koding ;)
trenger du hjelp med noe av følgende, så er jeg personen for deg ;)

PHP
JavaScript
SQL
HTML og XHTML
CSS

Timeprisen er 975.- eks mva

PM for mer info :)

/S
 

picxx

Well-Known Member
Noen som trenger hjelp med noe koding?

Tja.. skulle hatt en 5 GB db som tilhører dragonfly cms til å portere med en joomla/m annen forumløsning. Er du superflink i sql kan det høres fristende ut, men har også en annen på hånden om du tror du ikke kan klare det.
p.s. Kan ikke vise deg dagens sql db, da den rett og slett er for stor for meg å laste opp noen plass (sjelden jeg sitter over 3 døgn uten søvn).

Tror du dette kunne vært noe for deg, uten superhemmelige ironmanpriser er vi intressert.
 

KFlash32

Medlem
Hjelp til php/mysql for å sette sammen script

Hei

Trenger en utvikler som kan sette opp et rammeverk for meg så ASAP som mulig.

Er dette noe du kan fikse?

Jeg har det meste av kode liggende, så er bare å bruke den og smelte noe sammen til et rammeverk.


Det jeg må få til er en side hvor man kan logge seg på eller registrere seg, for deretter å komme til en brukerprofil.

Dete blir da noe spesielt for når bruker registrerer seg, skal ikke bruker data lagres i database.

Det skal lages en mappe som heter det samme som brukerens brukernavn. I denne mappen skal all brukerdata ligge, som profilbilder m. m.


Trenger mao. en som så raskt som mulig kan sette sammen dette puslespillet etter de scriptene jeg har her, så¨rammeverket kan blir ferdig, og jeg selv kan kode videre.

Er dette noe du kan få gjort, eller kjenner noen som kan få gjort?
 

Sjefskoder

Sjefskoder
*BUMP - BUMP!*

Blåser liv i denne tråden igjen ;)

Har litt tid til overs mellom noen prosjekter..

/S
 
Topp